AZ ARCULAT KIALAKÍTÁSA



Termékedre  / szolgáltatásodra jellemző, vele harmonizáló színek, betűtípusok kiválasztása szimbólumok,

ikonok, illusztrációk, fotók de akár a jellegzetes stílusok, hangulatok használatával összeállítjuk az arculat fő irányvonalát.

 Arculati elemnek számít


a logo után, a névjegykártya, a szórólap, egyéb nyomtatványok, digitális anyagok, de még a bélyegző, céges póló, cégtábla és pl. a termékcsomagolás is.

  

Az arculat részét képezi a szlogen is


amely magába sűríti az adott termékről/szolgáltatásról/cégről való mondanivalót, könnyen megjegyezhető, felidézhető, egyben frappáns és utal a felkínált lehetőségre, leíró vagy meggyőző üzenetet is közvetít.

Ezt az elemet azért emelem ki külön, hogy fontosságát érzékeltessem!


A jól kitalált szlogen, a design és összkép mellett, nagyban felkelti a weboldal látogatóinak az érdeklődését is.


Egy jó céges szlogen közmondásszerű tömörséggel és egyszerűséggel mondja el azt az általunk nyújtott legfőbb előnyt, amit csak tőlünk lehet megkapni.

A jó szlogen azonosít és megkülönböztet

  • A jó szlogen azonosítja a tevékenységünket. Elmondja, hogy kik vagyunk, mit csinálunk, mivel foglalkozunk, és hogy milyen terméket vagy szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek. Elmondja, hogy mit lehet tőlünk várni, miben számíthatnak ránk.
  • Ha igazán jó, akkor még a célcsoportunkról is képes beszélni, és elmondja azt is, hogy kiknek is értékesítjük a termékeinket, és nyújtjuk a szolgáltatásainkat. A jó szlogen ugyanis megkülönböztet bennünket versenytársainktól is, és ezzel már a célcsoportunk megszólítására is képes.
" A legtöbb, mi adható"   " Mert megérdemlem! "   " Megyek, hogy többet érjek le. "   " Ha kell egy kis energia "   Just Do It "

Ezek a márka, vállalkozás vizuális lábnyomai

– amelyek visszatérő módon felismertetik az adott vállalkozást, céget a célközönsége előtt.