A KÖVETENDŐ SZABÁLYOK


Kirakatrendezőként is úgy dolgoztam, hogy valamilyen koncepció alapján,
a lényeget hangsúlyozva mutattam be az adott üzlet termékeit.
Gondolom Te is találkoztál már olyan weboldallal, ahol rengeteg információt zúdítanak rád?
Elveszel az áradatban és végül összezavarodva otthagyod az egészet.

A weboldalnak is – akár egy kirakatnak – az a feladata, hogy a

legrövidebb idő alatt felkeltse az érdeklődést, és megragadja a

figyelmet. Legyen lényegre törő, feleljen meg a kitűzött céloknak.

(pl. ha értékesítés a cél, akkor mindent ennek rendeljünk alá; ha csak a
portfólió bemutatása a cél, akkor ne akarjunk eladni; ha blogot indítunk,
akkor mindig friss blogbejegyzésekkel szolgáljunk)

 

Így az odalátogató, kap egy letisztult, zavaró elemektől mentes

képet tevékenységedről és nagyobb esély van rá,

hogy a látvány és tartalom elvégzi feladatát.


VAGYIS LÉTREJÖN A RENDELÉS. AJÁNLATKÉRÉS, FELIRATKOZÁS, STB.



A weboldalnál a látvány és a szöveges üzenet együttesével lehet elérni a kívánt  hatást. Én az arculatban használt színek, formák és esetenként a logo egyes elemeit használom az összhang megteremtéséhez.
A tartalom és a forma szorosan összekapcsolódnak egy weboldalon és egyik sem lehet túl hangsúlyos, nem mehetnek egymás rovására.
Ja és hogy, reszponzív is legyen?
hát igen, “a mai világban” elengedhetetlen hogy egy weboldal rugalmasan alkalmazkodjon mindenféle eszközhöz. Optimális megjelenést biztosítson egy asztali számítógép monitorjától a mobiltelefonok kijelzőjéig.